kacang-pol-bisik-bisik
Hidangan Pilihan : Kacang Pol
January 10, 2019
laksa-johor-bisik-bisik
Makanan Johor Pilihan
January 17, 2019

Rasai Masakan Johor

restoran-bisik-bisik-shah-alam
restoran-bisik-bisik-shah-alam
🎶Cinta mengapa singgah di hatiku
kau salah memilih tempat dan waktu 🎶
eh…eh… ada yang ikut nyanyi ke tu? 😉 kalau lagu tu kata salah pilih tempat dan waktu jangan ikut tau.. sebab siapa2 yang dah pilih tempat ni dan waktu tak kisah pon bila2 selagi kami buka… dah betul sangat dah tu… lagi2 kalau perut tengah bergendang kan.. tempat ni lah yang paling sesuai sekali nak dituju.
Nak tau apa yang istimewanya tempat ni? meh la pakat ramai2 pekena menu2 kami.  Kami lebih kepada MASAKAN JOHOR dan selain tu pun kami ada menu ala carte yang lain.
Kat mana ni?Tentulah di Restoran Bisik Bisik Shah Alam 😍 sebarang pertanyaan boleh hubungi kami :
📱   0177317803   Norhaliza
📱   01113644485  Akmar
📱   01110666803  Ayn
☎  03 55243356  Restoran Bisik Bisik Shah Alam